thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yürütmek kucakin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ilimlı meşruhatını aşağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en turfa ve en yerinde aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu değinti noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter çıbanarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine temaslar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri hakkında bili kucakerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını tedariklemek kucakin fehamet sunmak nazik ögönen taşır. Kişiye özel kucakerik ve ilişki çekici teklifler katılımı tezyit etmek dair çok emeke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge rekzetmek zorundasınız. Video pazarlama Video en tabütüvanlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. âlem ve araştırma kucakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Video üleşmek, derunğinizi daha okkalı insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişki çekici şekilde sunmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, muayyen bir erek kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlıdır. Feysbuk hala dünyanın en koskocaman toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B alıcıları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile bentlantı rekzetmek kucakin harika bir zemin. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı kucakerik türlerine ehil olsa da tümü nispeten videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden nasıl duman etmek istediğinizi her dakika kaynak önünde bulundurun ve buna için organizasyon yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde istismar etmek kucakin sayısal pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha okkalı hareketli kullanıcıevet ehil. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra endamsız ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Fakat toplumsal medyada başüstüneğu gibi mesajlar endamsız ve öz olursa dokunaklı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sadece metanetli kucakermiş endamsız ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişki çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, derunğiniz erek kitlenizin yalnızç ve ilişki kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme kucakin fehamet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, salık bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları gibi kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm kucakeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, arama sonuçlarında daha etkili sıralarda ve daha pıtrak görülür, derunğinize seyrüsefer peşışı sağlamlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlıdır. Web derunğinizde yerinde açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha okkalı sözcükten oluşan ifadeler) dökmek SEO’nuzu daha yerinde hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme dair daha etkili gerilar sağlamlar. Yüksek itibarlı üçüncü yön sayfalardan organik temaslar bürümek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir temasya mevrut her tıklama kucakin ödeme yapılır. Arama motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik sıkıntısızışlarında fonlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), koskocaman bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve bentlantı göstermesi kucakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çtuzakışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tartıını (daha okkalı tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir