Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere bakılırsa kuruluşlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize beslemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, hasılat ve ilişik alanları kabil bileğkonukenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların konuletmeniz karınin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, yakışır maliyette tasni zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş filhakika akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde taraf vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin son plana atılmasına temel hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde bileğkonuti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle bile imdi “ne istersem onu kızılırım” devri mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök sınır önemli gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Vukuf ve bildirişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına değin iş vetirelerini bileğkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım kabil başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk aralıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama kovuşturma eden yıllarda internet site çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi sadece üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası cereyan etmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir kimlik kartı başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir konu daha var, o da şu: Web dizayn ve nominalm çkızılışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkızılışmalarda yapılan yatırımın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı şeşnda mirlayıp şirketin sağlıklı mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birfena projenin vakit ortamında üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da özge bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daimî semtınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine rabıtlı. Doğrusu sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, ahir istenilen özları vermemektedir.